سه‌شنبه 24 شهریور 1394 مراحل ثبت نام دانشجویان جدیدالورود
ضمن عرض تبریک به مناسبت پذیرش شما در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نورتفرش به اطلاع می رساند مراحل ثبت نام در این دانشگاه به شرح ذیل می باشد.
مرحله 1-- ثبت نام غیر حضوری از تاریخ 25/6/94 تا 29/6/94
گام اول : اسکن مدارک زیر با حجم کمتر از 200 کیلوبایت و با فرمت jpg
1-عکس تمام رخ 4*3
2-صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
3-پشت و روی کارت ملی
4-مدارک مربوط به نظام وظیفه آقایان(کارت پایان خدمت ، کارت معافیت دائم و....)
5-اصل یا گواهی موقت عکس دار پیش دانشگاهی
6-اصل یا گواهی موقت عکس دار مدرک دیپلم
7-ریز نمرات تایید شده دیپلم و پیش دانشگاهی
8-رسید پستی تاییدیه تحصیلی دیپلم (با مراجعه به دفاترپستی و درخواست تاییدیه)
9-رسید پستی تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی (با مراجعه به دفاترپستی و درخواست تاییدیه)
گام دوم : مراجعه به سایت reg.pnu.ac.ir مطابق با دستورالعمل قید شده در صفحه اول این سایت و دریافت پرینت پذیرش غیر حضوری پس از پذیرش نهایی
فایل راهنمای تصویری نحوه ثبت نام غیر حضوری

مرحله 2 – انتخاب واحد:

کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت میباشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام انتخاب واحد از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163(فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور)اقدام نمایید:
منوی اصلی --> آموزش --> گزارش های آموزش --> شهریه --> لیست ها و آمارها--> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور
پرداخت شهریه از 3 طریق الکترونیکی، دستگاه خودپرداز و مراجعه به شعب بانک صادرات مقدور می باشد.
تذکر2: در صورت موفقیت تراکنش پرداخت پس از حداکثر 2 ساعت، وضعیت دانشجو از حالت بدهکار به فعال تبدیل خواهد شد.
تذکر3: شایان ذکر است در صورت عدم موفقیت تراکنش (در پرداخت غیر حضوری) و برگشت وجه شهریه، وضعیت دانشجو مجدد به غیر فعال تبدیل خواهد شد.
پس از پرداخت شهریه از مسیر زیر نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نمایید:
ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> "ثبت نام اصلی"

فایل راهنمای تصویری انتخاب واحد

تذکر : قبل از انتخاب واحد ، جهت دریافت برنامه ارائه دروس و منابع درسی رشته مورد نظر از طریق لینک زیر اقدام فرمایید

ورود به صفحه منابع درسی
گام 3 – دریافت برنامه کلاسی با مراجعه به سایت سهبا به آدرس :sahba.pnu.ac.ir
گام 4---مراجعه حضوری به دانشگاه و تشکیل پرونده حضوری (تاریخ مراجعه حضوری متعاقبا در همین سایت اعلام می گردد)
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده فیزیکی:
1-6 قطعه عکس تمام رخ 4*3 با زمینه روشن
2-اصل شناسنامه و دو برگ کپی از کلیه صفحات
3-اصل کارت ملی و دو برگ کپی از پشت و رو
4-اصل مدارک مربوط به نظام وظیفه آقایان(کارت پایان خدمت ، کارت معافیت دائم و....) و دوبرگ کپی
5-اصل یا گواهی موقت عکس دار پیش دانشگاهی و دوبرگ کپی
6-اصل یا گواهی موقت عکس دار مدرک دیپلم و دوبرگ کپی
7-اصل مدرک کاردانی و دوبرگ کپی درصورت دارابودن مدرک کاردانی
8-ریز نمرات تایید شده دیپلم و پیش دانشگاهی و دوبرگ کپی
9-اصل رسید پستی تاییدیه تحصیلی دیپلم
10- اصل رسید پستی تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی
11- پرینت مربوط به پذیرش غیر حضوری
12- فرم های تکمیل شده درخواست ثبت نام :دریافت فرم های ثبت نام


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر