یکشنبه 8 اسفند 1395 هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور استان مرکزی در سال 95 به میزبانی واحد تفرش
هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور استان مرکزی در سال 95 به میزبانی واحد تفرش با حضور 11 مرکز و واحد استان و با شرکت 18نشریه در 6 بخش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: ،سرپرست دانشگاه پیام نورتفرش، اظهار کرد: آثار این جشنواره در 2 محور اصلی نشریات برتر شامل: نشریات برتر فرهنگی/ اجتماعی و علمی تخصصی محور آثار برتر شامل: مصاحبه، گزارش ،سرمقله/یاداشت طراحی روی جلد مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.
بیات گفت: همچنین کارگاههای آموزشی نشریات دانشجویی با حضور 70 دانشجوی شرکت کننده و جمعی از مدیران فرهنگی مراکز و واحدها با 2 موضوع اصلی اصول روزنامه نگاری در نشریات و مصاحبه و گزارش نویسی هر کدام به مدت 6 ساعت برگزار شد. برپایی نمایشگاه عکس و پوستر بعنوان بانوی بی نشان بمناسبت ایام فاطمیه ،برگزاری انتخابات مدیران مسئول نشریات و برگزاری جلسه مشترک مدیران فرهنگی مراکز و واحدها ازدیگر برنامه های فرهنگی و آموزشی بود.
گفتنی است: مراسم آئین اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، دانشجویان و مدیران فرهنگی مراکز و واحدها آغاز شد و در پایان مراسم نیز از مدیران مسئول نشریات برگزیده و صاحبان اثر حائز رتبه اول تا سوم در 6 بخش با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تقدیر شد.
تندیس جشنواره نیز به مدیران فرهنگی مراکز و واحدهای شرکت کننده در جشنواره اهدا شد

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر