دوشنبه 11 آذر 1392 اكبر مويدي از شهيد شدن پسرم حميد مويدي بسيار خوشحال شدم .

اكبر مويدي

از شهيد شدن  پسرم حميد مويدي بسيار خوشحال شدم  .

بازديداز خانواده شهيد حميد مويدي از  شهداي جنگ تحميلي شهرستان تفرش همزمان با هفته بسيج توسط بسيجيان دانشجوي پايگاه سردار شهيد سليماني دانشگاه پيام نور تفرش انجام شد .

بازديد از خانواده شهيد حميد مويدي  از شهداي جنگ تحميلي شهرستان تفرش همزمان با هفته بسيج صبح روز پنجشنبه  به پاس تجليل از اين خانواده صبور با حضور  رياست بنياد شهيد و امور ايثارگران ، مسئول امور فرهنگي دانشگاه پيام نور تفرش و هسته شوراي بسيج دانشجويي پايگاه سردار شهيد سليماني دانشگاه پيام نور تفرش در منزل  پدر ايشان انجام شد .

اكبر مويدي رزمنده دوران جنگ دفاع مقدس  و پدر شهيد حميد مويدي  در ابتداي خاطراتش گفت  : از خبر شهادت پسرم در اواخر جنگ بسيار خوشحال شدم و بارها از خدا به خاطر اين سعادت بزرگ تشكر كردم اين خبر نه تنها مرا ناراحت نكرد بلكه از ناراحتي به شهادت نرسيدم و لايق نبودن خودم در درگاه باري تعالي مرا رهايي داد .

در ادامه بازديد از اين خانواده با آلبوم عكسي كه از اين شهيد در دست بود ياد و خاطرات اين شهيد بزرگوار تازه شد و پدرش از پاكي و علاقه اش به خانواده و مخصوصا جبهه هاي جنگ و شهادت گفت و اضافه كرد : هرچند حميد در يكي از عمليات ها شيميايي شده بود و براي درمان به منزلش بازگشته بود ولي دلش كماكان در جبهه ها  بود تا اينكه بازهم قبل از سلامتي كامل و به اسرار  به جبهه برگشت و به درجه رفيع شهادت نايل آمد.

در پايان اكبر مويدي  از اينكه جوانان و دانشجويان بسيجي را اين چنين شيفته و دلبسته اين انقلاب ميديد ابراز خرسندي كرد و افزود : اميد اين انقلاب حمايت شما جوانان تحصيل كرده است و اين است كه دشمنان اين نظام و دين اسلام را نا اميد مي كند چراكه مي داند و مي بيند هنور پس از سي و اندي سال هنوز عشق به امام راحل در دل جوانان اين مرز و بوم وجود دارد . 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر