شنبه 10 بهمن 1394 اولین جشنواره سازه های ماکارونی دانشگاه های پیام نور کشور

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه گفت: اولین دوره جشنواره سازه های ماکارونی دانشگاه های پیام نور کشور به میزبانی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

 

بهمن سعیدی پور پیش از ظهر امروز شنبه در نشستی خبری از برگزاری اولین دوره جشنواره سازه های ماکارونی دانشگاه های پیام نور کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور کرمانشاه خبر داد.

وی اظهار داشت: این جشنواره که فراخوان آن از تیر ماه امسال اعلام شده به مدت ۳ روز از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری با حضور ۲۸ تیم برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه از ارسال ۱۰۰ سازه ماکارونی به این جشنواره خبر داد و گفت: داوری جشنواره بر عهده انجمن تخصصی «ایران خرپا» خواهد بود.

سعیدی پور به حضور و مشارکت ۱۲۰ دانشجو در قالب تعداد تیم های یاد شده اشاره کرد و افزود: جشنواره سازه های ماکارونی در چهار گرایش سازه های سنگین، معماری، راندمانی و جک نفتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در گرایش جک نفتی سازه ها بایستی ۱۰۰ کیلو وزنه را به مدت یک دقیقه تحمل کرده و در گرایش راندمانی سازه ها با توجه به وزنشان بیشترین بار را تحمل خواهند کرد.

سعیدی پور به زیبایی سازه در گرایش معماری اشاره کرد و اظهار داشت: منظور از گرایش سنگین نیز سازه هایی است که دارای یک کیلوگرم وزن بوده اما تحمل بار آن بیشتر است.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشها در پایان از حضور نجفی برزگر معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور در مراسم اختتامیه جشنواره خبر داد

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر