یکشنبه 10 مرداد 1395 جزئیات آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۵ تعداد ۱۰۲ هزار و ۸۱۸ داوطلب ثبت نام کرده اند که این افراد در آزمون ۲۲ مرداد به رقابت می پردازند.

 

 حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: تعداد ۱۰۲ هزار و ۸۱۸ داوطلب در این دوره از آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۱ هزار و ۵۳۸ نفر زن و ۶۱ هزار و ۲۸۰ نفر مرد هستند.

وی افزود: از میزان ثبت نام کننده در آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۵ تعداد ۱۳ هزار و ۲۳۷ نفر در رشته های بدون آزمون داوطلب شده اند و تعداد ۸۹ هزار و ۵۸۱ نفر نیز در رشته های با آزمون شرکت می کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: برگه راهنمای برای کلیه داوطلبان ( اعم از متقاضیان رشته های با آزمون و رشته های بدون آزمون ) و کارت شرکت در آزمون منحصرا برای متقاضیان شرکت در رشته های با آزمون از روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه ۹۵ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی یادآور شد: آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی برای رشته های با آزمون در صبح روز جمعه ۲۲ مرداد در ۷۳ شهرستان برگزار می شود.

توکلی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش برای تاریخ و نحوه دریافت و نحوه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون، از روز یکشنبه ۱۰ مرداد در سایت سازمان سنجش و در روز دوشنبه ۱۱ مرداد در نشریه پیک سنجش منتشر می شود.

وی درباره میزان ظرفیت پذیرش در دوره کاردانی به کارشناسی گفت: ۲۳۶ هزار و ۷۵۱ نفر در این دوره ها پذیرفته می شوند که از این میزان تعداد ۶۷ هزار و ۵۱۵ نفر در رشته های بدون آزمون و تعداد ۱۶۹ هزار و ۲۳۶ نفر در رشته های با آزمون پذیرفته می شوند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر