دوشنبه 16 شهریور 1394 کارگاه آموزشی حقوق شهروندی با حضور رروسا و نمایندگانی از ادارات در فرمانداری تفرش برگزار شد تشریح مفاهیم مشتری مداری و لزوم دستیابی به رضایتمندی ارباب رجوع، تشریح علل مطرح شدن طرح تکریم ارباب رجوع از طرف دولت و محتوای این طرح، نقاط قوت و ضعف این طرح و نتایج اجرای آن در دستگاهها، تشریح چگونگی اجرای صحیح و موثر طرح تکریم ارباب رجوع و ابزارها و تکنیکهای مربوطه، مستند سازی روشهای انجام کار از سرفصل های آموزشی این کارگاه بود. لازم به ذکر است  جناب آقای مهرداد بیات سرپرست پیام نور تفرش بعنوان مدرس در این کارگاه شرکت فرموده بودند
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر