یکشنبه 17 مرداد 1395 دانشگاه پیام نور مجوز تبدیل وضعیت ۱۰۰۰ نفر از کارکنان قراردادی را گرفته است

معاون اداری مالی عمرانی دانشگاه پیام نور از اخذ مجوز تبدیل وضعیت ۱۰۰۰ نفر از کارکنان قراردادی این دانشگاه خبرداد

 

 فصیل حسنی در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان کرمان اظهار داشت:ساماندهی وضعیت استخدامی کارکنان ، اجرای مصوبات و مقررات جاری درحوزه معاونت اداری و مالی، تهیه و تدوین خط مشی واحدهای مختلف در قالب اهداف دانشگاه، تدوین استراتژی برنامه های تشکیلاتی و تنظیم سیستم هزینه و درآمدها و تلاش در جهت ارتقای وضعیت اداری و شغلی کارکنان علمی و اداری از جمله این اقدامات در حال انجام می باشد.
معاون اداری مالی وعمرانی دانشگاه پیام نورکشور با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای اداری گفت: تا کنون مجوز تبدیل وضعیت یک هزار نفر اخذ شده و تلاش می کنیم نیروهای قرار دادی در طی ۲ تا سه سال آینده تبدیل وضعیت شوند و این تبدیل وضعیت بر اساس آزمون و امتیاز بندی کارمندان انجام می شود.
معاون اداری مالی وعمرانی دانشگاه پیام نورکشور بر تکریم جامعه دانشجویی و مخاطبین، بالابردن سطح علمی اساتید، تقویت فعالیت های پژوهشی و کارآفرینی تاکید نمود.
وی با اشاره به حضور دکتر رستمی و تجارب مدیریتی ایشان افزود: درحوزه اداری مالی و عمرانی در سه ماه گذشته به یک نظم و انضباط مالی رسیده و هزینه های اضافی را حذف کرده ایم .
معاون اداری مالی وعمرانی دانشگاه پیام نورکشور با اشاره به وضعیت «پیمانی مشروط»تعدادی از نیروهای علمی گفت: با جلسات متعدد و رایزنی با وزارت علوم و زحمات دکتر رستمی رئیس دانشگاه پیام نور ، تعدادی را از این وضعیت خارج کردیم و حل مشکل سایر اعضای علمی «پیمانی مشروط» در شرف انجام است.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر