دوشنبه 18 فروردین 1393 دیدار از خانواده شهید حمید حاج نقی شهید چهارده ساله جنگ دفاع مقدس شهرستان تفرش انجام شد

دیدار از خانواده شهید حمید حاج نقی  شهید چهارده ساله جنگ دفاع مقدس شهرستان تفرش انجام شد    

دیدار از خانواده شهید حاج نقی شهدای جنگ تحمیلی شهرستان تفرش همزمان با روز بزرگداشت شهید  توسط سرپرست و اعضای علمی و کارکنان دانشگاه به همراه جمعی از  بسیجیان دانشجوی پایگاه سردار شهید سلیمانی دانشگاه پیام نور تفرش انجام شد .

بازدید از خانواده شهید حمید حاج نقی از شهدای جنگ تحمیلی شهرستان تفرش صبح روز سه شنبه  به پاس تجلیل از این خانواده صبور با حضور  سرپرست ، اعضای علمی ، کارکنان و جمعی از دانشجویان بسیجی  بسیج دانشجویی پایگاه سردار شهید سلیمانی دانشگاه پیام نور تفرش در منزل  پدر ایشان انجام شد .

مادر شهید حمید حاج نقی در ابتدای خاطراتش گفت  : حمید هر چند سن کمی برای رفتن به جبهه  داشت ولی در بسیاری از مسائل صبور شکیبا و حساب شده عمل می کرد و هیچگاه از روی احساسات عمل نمی کرد .

در ادامه بازدید از این خانواده با عکسی که از این شهید در جای جای خانه مشاهده می شد  یاد و خاطرات این شهید بزرگوار برای دانشگاهیان و بخصوص خانواده اش تازه و تازه تر می کرد  و مادرش  از پاکی و علاقه اش به خانواده و مخصوصا جبهه های جنگ و شهادت گفت و اضافه کرد : هرچند حمید در یکی از عملیات ها زخمی شده بود و برای درمان به منزلش بازگشته بود ولی  نمی خواست که من که مادرش بودم از اینکه زخمی شده متوجه و ناراحت شوم آنقدر که در چشمانش شوق شهادت را میدیدم که وقتی خبر شهادتش را آورده بودند خودم این خبر را به برادرش که خبر رسان بود دادم  و فقط منتظر جسم پاکش بودم تا تشییع کنم .

در پایان محمد مهدی قوامی واعظ سرپرست دانشگاه پیام نور تفرش  ضمن تجلیل از  بزرگواری این مادر  حفظ ارزش ها و خاطرات دفاع مقدس را از وظایف دانشگاهیان و کلیه اقشار دانست و به رسم یاد بود هدیه و لوح سپاسی را به این مادر شهید تقدیم کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر