پنجشنبه 28 آذر 1392 دفاعیه بیست و سه عنوان پایان نامه کارشناسی در هفته پژوهش توسط دانشجویان پیام نور تفرش انجام شد

دفاعیه بیست و سه عنوان  پایان نامه کارشناسی در هفته پژوهش توسط دانشجویان پیام نور تفرش انجام شد

دفاعیه بیسنت و سه پایان نامه کارشناسی ر هفته پژوهش  توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور تفرش با حضور اعضای علمی دانشگاه و مدرسین را هنمای  مدعو  این پایان نامه ها برگزار شد.

این دفاعیه ها از صبح روز سه شنبه تا عصر آن روز در  پنج ساعت متوالی جهت بررسی  بیست و سه عنوان مختلف در سه دانشکده فنی و مهندسی  علوم انسانی و علوم پایه با موضوعات تایید شده شورای پژوهشی دانشگاه در سالن اجتماعات دانشگاه با حضور اعضای علمی و مدرسین مدعو به عنوان راهنمای این پایان نامه ها برگزار شد.

در پایان مراسم حمید رضا محمودیان ریاست دانشگاه تاکید کرد :  موضوعات پایان نامه ها و پروژه های  دانشجویان از مسائل بسیار مهم شورای پژوهشی دانشگاه است . و از کلیه اساتیدی  که به نحوی در این رابطه دانشگاه را یاری داده و گامی را به سوی پیشرفت علمی دانشجویان و هدفمند کردن موضوعات در راستای اهداف دانشگاه  برداشته ابراز خرسندی و تشکر کردند .

در دانشگاه پیام نور تفرش شورایی متشکل از اعضای  علمی دانشگاه  با عنوان شورای  پژوهشی  هر ماه دوبار موضوعات ارسال شده دانشجویان را مطابق با استاندارد های یک پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی می نماید و سعی شده است کلیه موضوعات در زمینه های مختلف در راستای اهداف دانشگاه و جهت رفع هر چه بیشتر مشکلات دانشجویی بهینه شود .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر