دوشنبه 25 فروردین 1393 همزمان با سالروز وفات حضرت‌ ام‌البنین(س) و سالروز شهادت شهید حسین عباسی از مادر ایشان تکریم و تجلیل شد .
همزمان با سالروز وفات حضرت‌ ام‌البنین(س) و سالروز  شهادت شهید حسین عباسی از مادر ایشان تکریم و تجلیل شد .

همزمان با سالروز وفات حضرت‌ ام‌البنین(س) و سالروز شهادت شهید حسین عباسی مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا در منزل این شهید توسط دانشگاه پیام نور تفرش برگزار شد.

این مراسم صبح روز یکشنبه با حضور دانشگاهیان پیام نور تفرش و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران  شهرستان  به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) ، روز تکریم از مادران و همسران شهدا ،  از مادر شهید حسین عباسی که تاریخ شهادت فرزندش با سالروز شهادت این بانوی بزرگوار مقارن بود تکریم و تجلیل شد .

 غلامرضا فرخی مسئول حراست و عضو علمی دانشگاه پیام نور تفرش در منزل این شهید بزرگوار اینگونه عنوان کرد : جایگاه حضرت‌ ام‌البنین(س) به عنوان مادر چهار شهید و همسر شهید ، الگویی مثال زدنی برای جامعه اسلامی است . ایثار و فداکاری و صبر ایشان نیز در شهادت عزیزانش نشان از ولایت مداری او دارد .

وی در ادامه گفت : تربیت شما مادران ، فرزندانی را رشد داد که توانستند این انقلاب را به پیروزی رسانده و آنرا حفظ کند ، ما باید برای حفظ ارزش های بدست آمده توسط شهدا و ایثارگران با تمام نیرو تلاش و کوشش نماییم تا به دشمنان این مرز بوم ثابت کنیم که همچنان آماده ایم تا از حریم خود ، خانواده و از همه مهمتر دین مبین اسلام حفاظت نماییم .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر