سه‌شنبه 18 خرداد 1395 سرپرست دانشگاه پیام نور تفرش حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

 ماه رمضان است، ماهی که قرآن برای ارشاد مردم و تمایز میان حق و باطل در آن نازل شده است

مهرداد بیات سرپرست دانشگاه پیام تفرش  طی پیامی فرارسیدن ماه رمضان را به دانشگاهیان پیام نور تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه خداشناسی و خود شناسی، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه قرآن، ماه پیامبر (ص) و ماه امیرالمومنین (ع)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی را به همکاران و اساتید ارجمند و دانشجویان عزیز دانشگاه که همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانند و با استفاده از فرصت‌های نورانی ماه رجب و شعبان، خود را مهیای ضیافت الهی نموده‌اند، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

طرح‌ریزی برنامه‌های پویای دینی ، اخلاقی و فرهنگی در دانشگاه‌ و گسترش مولفه‌ها و پیوندهای عرفانی ایام پرعظمت و لیالی گرانقدر ماه مبارک رمضان بر دیگر ماه‌های سال، جان‌ها را به وجد آورده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت می‌آفریند.

امیداورم بتوانیم از معنویات این ماه خدایی به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، محیطی سرشار از نشاط و معنویت در دانشگاه‌ ایجاد کنیم.

در پایان از درگاه خداوند منّان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و توجه حضرت ولیعصر ارواحنا فداء(عج) را برای همگان خواستارم.

مهرداد بیات

18/3/1395

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر