جمعه 27 آذر 1394 پیام رئیس دانشگاه به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه
دکتر رستمی ابوسعیدی به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه پیامی صادر کرد.



به نام خدا
حوزه و دانشگاه دو نهاد تأثیرگذار در کشور هستند که مبنای فعالیت هر دو بر پایه تفکر و اندیشه بوده و در راستای تربیت نسل جدید و پرورش روح و فکر آنان گام برمی‌دارند. دانشگاه محلی است برای توسعه و تحقیق و آموزش در همه زمینه‌های علوم و حوزه نیز محل ترویج آموزه‌های دینی و اخلاقی است، بدون شک پیشرفت جامعه و کشور عزیزمان در گروه پیوند عمیق علم و اخلاق با آموزه‌های دینی است زیرا اگر پژوهش و تحقیقات علمی توأم با اخلاق و مفاهیم ناب اسلامی باشد منجر به تربیت متخصصین متعهد می‌گردد و این مهم از نیازهای اساسی کشور است.
در تاریخ کهن این دیار همیشه برای گذر از مشکلات اساسی، بزرگان حوزه و دانشگاه در کنار هم قرارگرفته‌اند و همیشه راهگشا بوده است.
اکنون بیش از هرزمانی نیاز داریم که دانشجویان و طلاب جوان در کنار هم باشند و حوزه و دانشگاه با تعاملات و پیوند هر چه بیشتر می‌توانند زمینه را برای آموزش‌های تلفیقی فراهم نمایند تا هم علوم ناب اسلامی توسعه یابد و نیز سبک زندگی ایرانی - اسلامی که مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است محقق شود.
اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مفتح، سالروز وحدت حوزه و دانشگاه را که پیوندی میمون و مبارک است را به دانشگاهیان و حوزویان عزیز تبریک عرض نموده و آمادگی دانشگاه پیام نور، بزرگترین دانشگاه دولتی کشور را برای توسعه هر بیشتر روابط با حوزه در راستای تعریف دوره‌های آموزشی مشترک و تعمیق این پیوند را اعلام می‌نمایم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر