شنبه 16 اسفند 1393 دو مدال زرین و مقام دوم کشوری از آن دانشجویان ورزشکار پیام نور استان مرکزی شد
دو مدال زرین و مقام دوم کشوری از آن دانشجویان ورزشکار پیام نور استان مرکزی شد
مسابقات ووشو کشوری به میزبانی دانشگاه پیام نور زنجان و مقام دوم کشوری  برای دانشجویان استان مرکزی رقم خورد .
در این دور از  رقابت ها که از 3الی 5 اسفند ماه توسط   دانشگاه پیام نور استان زنجان و با حضور ۱۰ تیم از استان های تهران، گیلان، خوزستان، قم، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان و زنجان برگزار شد  که میزبانی تیم استان مرکزی در این دور از مسابقات توسط  دانشگاه پیام نور تفرش انجام شد کسب دو مدال زرین توسط آقایان محمدی نیکو و غلامی مقام دوم کشوری را برای این دوره از مسابقات برای دانشگاه پیام نور استان مرکزی به ارمغان آورند  .
مسابقات ووشو قهرمانی دانشگاه ‌های پیام نور کشور با حضور ۷۳ ورزشکار شامل ووشوکاران و سرپرستان و مربیان تیم‌ها برگزار شد سرپرست تیم اعزامی استان مرکزی مهدی قنبری گفت : این دور از مسابقات با تلاش بی دریغ ورزشکاران ووشو کار استان مرکزی روبرو بود که ما در این رقابت سربلند بودیم و توانستیم دو مدال از مدال های خوش رنگ مسابقات را  کسب و در بین این ورزشکاران مقام دوم کشوری را کسب نماییم .
وی در ادامه گفت : امید واریم این ورزشکاران با تلاش و همتی که دارند در دیگر مسابقات ملی و بین المللی برای کشور عزیزمان ایران مقام آور و افتخار آفرین باشند .
این کاپ و دهها کاپ قهرمانی دریافت شده توسط استان مرکزی نشان از آن دارد که این دانشگاه در کنار علم و دانش افزایی دانشجویان به مسائل ورزشی نیز اهمیت خاصی داده و خواهد داد .
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر