پنجشنبه 7 آذر 1392 اين بار هم در هفته بسيج اجتماع حماسي گردان ها و بسيجيان با وحدت بيشتر انجام شد

اين بار هم  در هفته بسيج اجتماع حماسي گردان ها و بسيجيان با وحدت بيشتر انجام شد

همزمان با هفته بسيج اجتماع حماسي گردان هاي عاشورا و بسيجيان بخصوص با حضور بسيج كاركنان و بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور تفرش برگزار شد .

اين مراسم صبح روز سه شنبه با حضور جمعي از  بسيجيان كاركنان ، گرادان هاي عاشورا و الزهرا (س) شهرستان و بسيج دانشجويي دانشگاهها  به پاس گراميداشت فرمان امام خميني (ره) در تشكيل بسيج 20 ميليوني در مصلي ولايت تفرش توسط سپاه پاسداران برگزار شد.

بهروز اردلان راد فرماندار شهرستان تفرش گفت: بسيج يعني پايداري ، استقامت ، حرف شنوي از رهبري نظام كه اين توفيق در مذاكرات ژنو نصيب ملت ايران شدكه نتيجه پايداري ملت ، و تبعيت رهبري نظام است .وتصريح كرد :در توافقات ژنو دشمن حقوق قانوني ملت را پذيرفت و تهديدات جايش را به توافقات داد.

در ادامه مراسم  سرهنگ علي فراهاني فرمانده سپاه پاسداران ناحيه تفرش ضمن گراميداشت هفته بسيج گفت: بسيج ارتش

توانمند و با ظرفيت بالاي نيروي انساني است كه حضور حماسي خود را در عرصه هاي مختلف به اثبات رسانده است .

وي در ادامه اضافه كرد: دشمن در عرصه هاي مختلف آزمود كه جنگ سخت ، تهديد سخت نمي تواند ايرانيان را از پاي در آورد لذا دست به جنگهاي نرم و تبليغات رواني زده است و بايستي با بصيرت و آگاهي از اين نوع جنگ با تهذيب نفس و حفظ اعتقادات دين مبين اسلام مراقب توطئه هاي دشمنان بوده تا بتوانيم پيروزي بيشتر ي را كسب نماييم .

سرهنگ حسين رجبي معاونت سياسي سپاه روح ا...  گفت : بصيرت ، اخلاص و حضور به موقع در عرصه هاي مختلف را از ويژگيهاي يك بسيجي است.

وي به مذاكرات ژنو اشاره كرد و افزود : يكي از اهداف طولاني مدت شدن مذاكرات اين بود تا كشورهاي ديگر به فكر ايجاد و توليد انرژي هسته اي در كشورشان نباشند .

رجبي حضور نمايندگان ايراني در مذاكرات را پاسخ محكمي به دهان ياوه گويان دانست و گفت : ما به جهانيان ثابت كرديم كه از طريق مذاكره و منطق مسائل را حل مي كنيم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر