چهارشنبه 6 آبان 1394 سرپرست دانشگاه پیام نور:
تکمیل پروژه های عمرانی و ارتقای سطح کیفی فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه پیام نور در دستور کار قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رستمی ابوسعیدی افزود: در حال حاضر تکمیل و افتتاح پروژه هایی که بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، در دستور کار قرار دارد و تمام تلاش خود را برای استفاده از منابع مختلف و تکمیل سایر پروژه های عمرانی و آموزشی خواهیم داشت.
وی با اشاره به وضعیت پرونده های جذب اعضای هیات علمی دانشگاه افزود: سازماندهی وضعیت اعضای هیات علمی و تسریع رسیدگی به پرونده اعضا از دیگر اولویت های مهم این دانشگاه است.
وی درخصوص صرفه جویی و استفاده از منابع مالی دانشگاه عنوان کرد: در دنیای کنونی و با توجه به رشد روزافزون فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی ،باید طرح ها را به سرعت و دقت بیشتر به مرحله اجرا درآورد تا باعث تحمیل هزینه های کمتر به مجموعه و حرکت سریع تر به سمت استانداردهای بین المللی شود.
سرپرست دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: با اتحاد و همدلی و همبستگی خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور می توانیم در راستای اعتلای بیشتر و حفظ دستاوردهای علمی، آموزشی و پژوهشی واهداف متعالی گام های موثری برداریم.
شایان ذکر است دراین  مراسم ضمن تکریم  آقایان دکتر علم الهدی و رنجبر،  معارفه آقایان دکتر اکبری به عنوان قائم مقام ریاست دانشگاه، دکتر نجفی برزگر به عنوان معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و دکتر درینی به عنوان سرپرست حوزه ریاست برگزار شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر