شنبه 31 خرداد 1393 همایش هم اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور استان مرکزی در دانشگاه پیام نور تفرش برگزار شد

همایش هم اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور استان مرکزی در دانشگاه پیام نور تفرش برگزار شد

همایش هم اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور استان مرکزی با دو موضوع  شبکه های اجتماعی و جنگ نرم در دو جلسه مجزا در دانشگاه پیام نور تفرش برگزار شد .

آیا لزومی دارد در شبکه های اجتماعی عضو باشیم ؟ آیا عضویت در هر یک از این شبکه های اجتماعی نیازی از زندگی ما را بر طرف می کند ؟ اگر کسی در  این شبکه های اجتماعی  عضو نباشند بایستی فکر کنند از تکنولوژی روز دنیا عقب مانده است ؟ این همایش پاسخی بود به تک تک این سوالات

این مراسم صبح روز پنجشنبه با حضور جمعی از  اساتید علمی دانشگاه پیام نور استان مرکزی به جهت افزایش سطح دانش اساتید در خصوص  شبکه های اجتماعی و لزوم استفاده از آنها و انتقال به دانشجویان با تلاش نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور استان مرکزی  در دانشگاه پیام نور تفرش برگزار شد .  

علی فلاح فعال در عرصه فناوری و اطلاعات  ضمن تشریح اهداف عام  شبکه های اجتماعی;   گفت :این برنامه ها و این فضا ها لازم و نیاز مبرم یک فرد نیست برای این که صرفا از اخبار روز خبر دار باشیم و از تکنولوژی روز عقب نمانیم و چنانچه  نیاز بیرونی وجود نداشته باشد عضویت در این شبکه ها اشتباه و منطقی نیست چرا که زندگی شخصی افراد را درگیر خود کرده و گاهی اوقات در زندگی اولویت های فراغتی و شخصی را  تغییر خواهد داد.  

فلاح در ادامه با بیان تاثیراتی که اینگونه فعالیت ها می توانند در زندگی و آینده یک فرد داشته باشد گفت: آسیب های همچون اذیت و آزار ها توسط شبکه های اجتماعی از شایعترین آسیب هایی  این شبکه ها بوده که برای استفاده از این شبکه ها در صورت لزوم نیاز است یک آشنایی و آگاهی حداقلی با روند کار و تنظیمهای این برنامه داشته باشیم تا در این خصوص و سو استفاده های این شبکه ها در امان بمانیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر