پنجشنبه 13 تیر 1392 حميد رضا محموديان تكريم از مادران و همسران شهدا از مهم ترين وظايف نسل امروز ماست .

حميد رضا محموديان

تكريم از مادران و همسران شهدا از مهم ترين وظايف نسل امروز ماست .

وفات مادر حضرت ابوالفضل العباس (ع) كه به روز  تكريم از مادران و همسران شهدا نام گذاري شده است از مهمترين وظايف نسل امروز ماست.

به مناسبت وفات ام البنين مادر حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز  تكريم از مادران و همسران شهدا با حضور رياست ،معاونت و كارشناسان فرهنگي و دانشجوي بسيجي در منزل شهيد داود يعقوبي از اين مادر شهيد تقدير شد. اين مراسم  صبح روز پنج شنبه به جهت تجليل از مادر اين شهيد بزرگوار و فرهنگ سازي روحيه شهادت توسط دانشگاهيان پيام نور تفرش انجام شد .

ظهيري مادر شهيد داوود يعقوبي در اين جمع گفت :اميد وارم شما و همه خدمتگزارن اين مرز و بوم با شهدا و بخصوص  شهداي كربلا محشور شويد و خداوند توفيق دهد تا خدمتگزار اين مملك اسلامي باشيم چراكه اين شهدا بودند كه با خون گرانبهاي خود درخت اسلام را آبياري كردند.

حميد رضا محموديان رييس دانشگاه پيام نور تفرش اضافه كرد : تكريم از مادران و همسران شهيد و خانواده اين عزيزان از مهمترين از وظايف نسل امروز ماست .

در ادامه نيز اين مادر از ويژگي هاي خاص و خاطرات گرم اين جوان كم سن سال ولي با غيرت و غيور مرد تفرشي دانشگاهيان را پذيرا بودند و توانستند با آلبوم عكس و خاطرات و وصيت نامه اين شهيد بزرگوار محيط معنوي را حاكم ساختند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر