چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 اخذ مجوز پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه پیام نور

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: با اخذ مجوز از وزارت علوم مقدمات پذیرش دانشجویان خارجی برای این دانشگاه فراهم شده است

 کریم نجفی معاون فرهنگی و اجتماعی  دانشگاه پیام نور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به دلیل داشتن ۱۶ مرکز بین المللی در سراسر دنیا در حال اخذ مجوز های لازم از وزارت علوم در جهت پذیرش دانشجوی خارجی در واحدهای کشور است.

وی ادامه داد: دانشجویان خارجی که برای تحصیل به ایران می آیند سفیران جمهوری اسلامی در سطح دنیا محسوب می شوند که با جذب این افراد در دانشگاه پیام نور فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی به خوبی به آنها منتقل می شود.

مشاور امور بین الملل دانشگاه پیام نور در خصوص ماموریت مراکز بین الملل دانشگاه پیام نور گفت : رویکرد دانشگاه در مراکز بین المللی شناساندن ظرفیت های خوب علمی و اقتصادی کشور و توسعه زبان فارسی در کشورهای مختلف است و این مسئله هیچ آسیبی به دانشجویان و جوانان طالب علم در داخل کشور وارد نمی کند.

نجفی تاکید کرد: با انجام پروسه های لازم مجوزهای پذیرش دانشجو از وزارت علوم کسب شده و با عنایت و تاکید وزارت علوم مبنی بر بین المللی شدن دانشگاه های کشور مقدمات این کار با سرعت زیادی در حال انجام است.

وی ابراز داشت: مقدمات لازم برای پذیرش دانشجویان فارسی زبان در تمامی مراکز دانشگاه پیام نور در حال انجام است تا این دانشگاه از ظرفیت جمعیت ۱۲ میلیونی کشورهای فارسی زبان نهایت استفاده را ببرد.

نجفی یاد آور شد: با پیش بینی های انجام شده قرار است دانشجویانی از کشورهای پاکستان ،هند وتاجیکستان برای تحصیل در دانشگاه پیام نور به کشور مان بیایند

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر