یکشنبه 27 مهر 1393 نمایشگاه ایران جوان با همت بسیج دانشجویی به مناسبت هفته ولایت افتتاح شد .

نمایشگاه ایران جوان با همت بسیج دانشجویی به مناسبت هفته ولایت  افتتاح شد .

نمایشگاهی با موضوع افزایش جمعیت با نام ایران جوان و با همت دانشجویان خواهر بسیج دانشجویی به مناسبت هفته ولایت  افتتاح شد .

نمایشگاه ایران جوان پیرو سخنان مقام معظم رهبری در خصوص افزایش جمعیت با همت بسیج دانشجویی سردار سعی سلیمانی دانشگاه همزمان با آغاز هفته ولایت در سالن ورودی ساختمان شماره 2 دانشگاه به جهت افزایش بصیرت عمومی دانشجویان و مراجعین در معرض دید همگان قرار گرفت.

حجت الاسلام قوامی واعظ سرپرست دانشگاه پیام نور تفرش در بازدید از این نمایشگاه ضمن ابراز امیدواری برای تحقق و عملی شدن بیانات مقام معظم رهبری گفت : افزایش بصیرت و دانش عمومی مردم و مسئولین راهگشای بسیار از مشکلات کشور بوده و آینده نگری نیز می تواند در پیشرفت یک جامعه نقش بسزایی داشته باشد .

ایشان در ادامه اضافه کردند : رشد کاهشی  نرخ باروری در کشور عزیزمان ایران می تواند زنگ خطری باشد برای ضربه زدن به فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی پس بایستی متوجه این خطر باشیم .

وی در پایان گفت  : بسیج دانشجویی یکی از قطب های فرهنگی در دانشگاه لحاظ میشود و تلاش و همت این عزیزان در این مسیر  قابل سپاس بوده و امید واریم با برنامه ریزی هر چه بیشتر پایگاه دانشگاه و مرتفع شدن مشکلات این عزیزان در این مسیر پیشرو تر از همیشه ظاهر شویم .
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر