جمعه 11 تیر 1395 شرکت در مراسم روز قدس95 تصویری

همزمان با ملت غیور ایران زمین مسئولین ،کارکنان و دانشجویان بسیج دانشجویی پایگاه سردار شهید سلیمانی دانشگاه پیام نور تفرش هم قدم با مردم آگاه و همیشه در صحنه شهرستان تفرش این بار برای اعلام پشتیبانی از مردم غیور و بی پناه غزه در روز قدس با مردم یکپارچه و همیشه در صحنه تفرش ندای مرگ بر اسرائیل سر دادند.

این مراسم صبح روز جمعه همزمان با بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان برای اعلام پشتیبانی از مردم غیور و بی پناه غزه در روز قدس دانشگاهیان دانشگاه پیام نور تفرش با مردم یکپارچه و همیشه در صحنه تفرش ندای مرگ بر اسرائیل سر دادند. و با اینکار با توجه به ضرورت حمایت همه جانبۀ ملت شریف ایران و همۀ آزادی خواهان سراسر جهان از مظلومان و اعلام انزجار و نفرت و وحشی گری های رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند .

در پایان این راهپیمایی حجت الاسلام محمد مومنی با خطبه های مقتدرانه خود در نماز جمعه این روز اینگونه اعلام کردند:

امروز استکبار جهانی با ایجاد توطئه ها و گروههایی نظیر داعش و تکفیری به فکر مبارزه با اسلام و انقلاب ایران است که می بایست مسلمانان مبارزات خود را تقویت کنند و همیشه حضور در صحنه های سیاسی، اجتماعی و دینی داشته باشند. خطیب نماز جمعه در تفرش در بخش دیگری از سخنانش، با تقدیر از حضور پرشکوه ملت ولایی تفرش، گفت: این اجتماعات، این فریادها و راهپیماییها ریشه قرآنی دارند و جزء مبانی دین و قرآن است. یکی از سفارشات امام علی(ع) در روزهای پایانی عمرش، دشمنی با ظالم و مدافع مظلوم بوده است.

 مومنی اظهار کرد: طبق مبانی دینی، باید نسبت به دشمنان بسیار محکم و شدید برخورد کرد و نسبت به مظلومین رئوف بود که در این مورد دین و مذهب مهم نیست. سیره اسلام، سیره قرآن است. حرکت امروز ملت، حرکتی علی گونه و عبادتی ماندگار بود.

 وی ادامه داد: امروز روز قدس در حالی برگزار شد که مردم هوشیاری بیشتری نسبت به جنایات آل سعود و رژیم صهیونسیتی در فاجعه های منا و.... دارند و ملل اسلامی هر روز بیدارتر و هوشیارتر می شود.

 امام جمعه تفرش افزود: سربلندی و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به خاطر دفاع از مظلومین عالم و به خصوص فلسطین است.

 مومنی یادآور شد: دفاع مردم مسلمان از مردم مظلوم فلسطین، روز صهیونیستها را به عزا تبدیل کرده و پایان عصر صهیونیستها فرا رسیده است. چراکه همه مسلمانان عالم مسلح شده اند. بنابر گفته فرمانده سپاه پاسداران، موشکهای مقاومت، هیچ جایی را برای صهیونیستها امن قرار نداده است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر