یکشنبه 22 آذر 1394 تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد سال ۹۵

سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد سال ۹۵ را تا چهارشنبه تمدید کرد

 

 براساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ و بیست و یکمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ آذر ۹۴ تمدید شد
داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت ۳۰۰ هزار ریال (۳۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام نسبت به خرید سریال ثبت نام اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش، هر داوطلب می‌تواند علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی خود (کد رشته امتحانی اول) از میان ۶۶ کد رشته امتحانی که در دفترچه راهنما به عنوان کد رشته‌های شناور مشخص شده نسبت به انتخاب کد رشته امتحانی دوم از میان کد رشته امتحانی شناور اقدام کنند. این داوطلبان ضرورت دارد برای ثبت کد رشته امتحانی دوم نیز در تقاضانامه اینترنتی ۳۰۰ هزار ریال دیگر نیز بابت وجه ثبت نام برای شرکت در آزمون کد رشته امتحانی دوم پرداخت و یک سریال اعتباری دیگر دریافت نمایند.


همچنین،بر اساس ضوابط داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی باشند لازم است با پرداخت ۹۲ هزار ریال دیگر، برای شرکت در گزینش دوره‌های مذکور اقدام نمایند.

 

 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اصلاحات ایجاد شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۵ مربوط به کد رشته‌های امتحانی ۱۱۱۱، ۱۱۲۶، ۱۲۰۶، ۱۳۱۲ و ۱۳۱۵

پیرو انتشار دفترچة راهنمای شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۵ به اطلاع داوطلبانی که در کد رشته‌های امتحانی ۱۱۱۱- مجموعه الهیات و معارف اسلامی (۱)، ۱۱۲۶- مجموعه حقوق، ۱۲۰۶، مجموعه زیست شناسی ـ علوم سلولی و مولکولی، ۱۳۱۲- مجموعه مهندسی منابع طبیعی ـ چوب و ۱۳۱۵- مجموعه کشاورزی ـ بیماری شناسی گیاهی ثبت‌نام نموده‌اند، می‌رساند که اصلاحاتی به شرح جدول ذیل در کد رشته‌های امتحانی مذکور ایجاد شده است. لذا لازم است داوطلبان به این اصلاحات توجه نموده و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند:

 
کدرشته امتحانی
نام رشته امتحانی
مورد و یا موارد اصلاحی
۱۱۱۱
مجموعه الهیات و معارف اسلامی (۱)
ردیف رشتة ۱۱ با عنوان علوم قرآن و حدیث به دلیل تکراری بودن با ردیف رشته یک حذف می‌شود.
۱۱۲۶
مجموعه حقوق
با عنایت به اجرایی شدن قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲/۱۲/۴ مجلس شورای اسلامی، سؤال‌های درس ۱۳ «آیین دادرسی کیفری» براساس قانون جدید و اصلاحیة آن طراحی خواهد شد.
رشته‌‌های ردیف ۲۷ با عنوان حقوق هوایی و ردیف ۲۸ با عنوان حقوق پزشکی به دلیل عدم پذیرش توسط دانشگاه‌های پذیرنده در آزمون سال ۱۳۹۵، حذف می‌شوند.
۱۲۰۶
مجموعه زیست شناسی ـ علوم سلولی و مولکولی
ردیف رشتة ۸ با عنوان زیست فناوری گرایش صنعت و محیط زیست به دلیل عدم پذیرش توسط دانشگاه‌های پذیرنده در آزمون سال ۱۳۹۵ حذف می‌شود.
۱۳۱۲
مجموعه مهندسی منابع طبیعی ـ چوب
ردیف رشتة ۶ با عنوان طراحی و مهندسی چوب به دلیل عدم پذیرش توسط دانشگاه‌های پذیرنده در آزمون سال ۱۳۹۵ حذف می‌شود.
۱۳۱۵
مجموعه کشاورزی ـ بیماری شناسی گیاهی
عنوان صحیح ردیف رشتة دوم ریزکرم‌شناسی است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر