سه‌شنبه 24 شهریور 1394 معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه پیام نور

کار فرهنگی باید با نام خدا و برای خدا باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، دکتر نجفی برزگر ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور در محل دارالقرآن کریم زنجان اظهار کرد: چیزی که منتسب به خداوند است، ماندگار است.
وی با اشاره به اینکه تداوم انقلاب اسلامی به کمک قرآن و توسل به آن صورت گرفت، تصریح کرد: اگر متمسک به دستورات قرآنی باشیم، گمراهی به وجود نخواهد آمد.
معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه پیام نور با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در دانشگاه پیام نور زنجان در زمینه فعالیت‌های قرآنی، پژوهشی گفت: امیدواریم که با انجام فعالیت‌های قرآنی گام‌هایی را برای اهل‌بیت کشور برداریم.
وی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری مسئولان استان در برگزاری این مسابقات اضافه کرد: امیدواریم که این روند برگزاری مسابقات همچون قبل پرقوت ادامه داشته باشد.
وی با تأکید بر مشورت در کارها افزود: مشورت اساس تعقل و تفکر است و همین امر موجب موفقیت در کارها می‌شود و این امر باید در کارهای دانشگاهی نمود بیشتری داشته باشد تا بتوانیم با ثبات نظر درستی داشته باشیم.
نجفی برزگر با اشاره به اینکه منتخبان این جشنواره روز عید غدیر به مشهد مقدس اعزام خواهند شد، افزود: این منتخبان به مدت سه روز به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه پیام نور با اشاره به نحوه انجام کارهای فرهنگی تصریح کرد: کار فرهنگی باید با نام خدا و برای خدا باشد، اگر می‎خواهیم کار فرهنگی اثر داشته باشند.
نجفی در ادامه با تأکید بر برقراری ارتباط لازم بین اساتید و دانشجویان افزود: این امر موجب می‌شود که دانشجو گام به گام با استاد حرکت کند.
وی همچنین بی‌تکلف بودن را از دیگر ویژگی‌های مسئولان فرهنگی عنوان کرد و گفت: مسئولان فرهنگی باید در فکر رشد علمی خود باشند.
معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه پیام نور در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان فرهنگی باید از پاکیزگی و آراستگی لازم برخوردار باشند، گفت: در کار فرهنگی باید از منطق و استدلال بهره گرفت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر