پنجشنبه 19 شهریور 1394 ۶ میلیون نفر با دانشگاه پیام نور ارتباط دارند

 میرزا حسن حسینی گفت: دانشگاه پیام نور مفتخر است که بیش از شش میلیون نفر هیئت علمی و کارکنان پیام نور را دربر دارد.

 معاون اداری مالی عمرانی دانشگاه پیام نور در آئین افتتاحیه هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پیام نور کشور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور محسوب می‌شود.

میرزا حسن حسینی گفت: دانشگاه پیام نور در برگزاری المپیاد فرهنگی، ورزشی و اعزام کاروان‌های راهیان نور به خوبی درخشیده است.

وی تاکید کرد: برگزاری المپیادی با این عظمت جزو امتیازات دانشگاه پیام نور بوده، از این رو ما به خود می‌بالیم.

حسینی افزود: انتخاب رئیس پیام نور از خود مجموعه و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به مجموعه پیام نور موجبات رشد و توسعه همه جانبه این دانشگاه را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: مجموعه مدیریت دانشگاه با وجود کمبودهایی که در مسائل بودجه ای داشته ولی در برگزاری المپیاد و برنامه‌های فرهنگی موفق بوده است.

معاون مالی دانشگاه پیام نور بیان کرد: دانشگاه پیام نور در ۵۰۰ واحد توانسته است انقلاب فرهنگی ایجاد کند که نمونه آن حضور ۳۱ استان، کشور در همدان است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور سرآمد همه دانشگاه‌ها است، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با برگزاری این المپیاد به سایر دانشگاه‌ها اعلام می‌کند این دانشگاه از نظر کیفیت آموزشی و فرهنگی جایگاه خوبی دارد.

حسینی خطاب به مسئولان فرهنگی دانشگاه‌های کشور گفت: به همه مسئولان فرهنگی دانشگاه ها اعلام می‌کنم دانشگاه پیام نور یکی از با کیفیت ترین دانشگاه‌های کشور است و آمار بالای قبولی در مدارج ارشد و دکترا و پذیرش در دانشگاه شهید بهشتی موید همین مسئله است.

معاون مالی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه بیشتر دانشجویان دانشگاه پیام نور بومی و بنابراین از لحاظ فرهنگی سرآمد هستند، عنوان کرد: این المپیاد تنها یک نمونه از دهها فعالیت پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است.

وی با بیان اینکه پیان نور با یک میلیون دانشجو و اعضای هیئت علمی و کارکنان خانواده ۶ میلیون نفری را در کشور در بر می‌گیرد، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور مفتخر است که بیش از شش میلیون نفر هیئت علمی و کارکنان پیام نور را دربر دارد.

حسینی خطاب به دانشجویان نیز گفت: دانشجویانی که موفق به کسب امتیاز در عرصه بین المللی شوند از تخفیفات شهریه، استخدام در مجموعه پیام نور و استفاده از مدارج بالاتر بهره مند می‌‎شوند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر