یکشنبه 30 خرداد 1395 نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد

قرعه کشی متقاضیان پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت سامانه ای انجام  و نتایج آن در سامانه عتبات اعلام شد

 

 ثبت نام کنندگان پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان می توانند با مراجعه به سایت لببیک و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده نمایند.

ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات از دهم خرداد ماه در سایت لبیک آغاز شد و تا ساعت ۱۵ روز ۲۷ خرداد ماه ادامه یافت. در این مدت بیش از ۹۰ هزار نفر از دانشگاهیان جهت تشرف به عتبات عالیات ثبت نام کردند.

قرعه کشی امروز ۲۹ خرداد ماه به صورت اینترنتی انجام شد و نتایج نهایی تا ظهر امروز از سایت لبیک به اطلاع زائرین خواهد رسید. داوطلبان با مراجعه به سایت و وارد کردن کد ملی می توانند از وضعیت خود در قرعه کشی عتبات دانشگاهیان مطلع شوند.

بیشترین گروه ثبت نام کنندگان به ترتیب به دانشجویان متاهل، پسران دانشجو، دختران دانشجو مجرد و در رتبه آخر به اساتید و کارکنان دانشگاه ها اختصاص دارد.

دراین دوره ۳۳۰ کاروان اعزام خواهد شد که به دلیل استقبال دانشگاهیان احتمال افزایش کاروان ها وجود دارد.

در این دوره بیش از ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان کشور از مرداد لغایت آبان ماه سال جاری به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.


نکته بسیار مهم؛ متقاضیانی که به عنوان زائر اصلی و یا ذخیره اعلام شده اند می بایست تا تاریخ پنجم تیرماه اقدام به نهایی کردن ثبت نام در سامانه عتبات نمایند. گفتنی است نهایی نشدن ثبت نام تا تاریخ مذکور به معنای انصراف می باشد و زائرین ذخیره جایگزین خواهند شد.

جهت مشاهده نتیجه قرعه کشی می توانید از اینجا کلیک کنید

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر