دوشنبه 14 تیر 1395 نحوه ثبت نام طرح ضیافت دانشگاه پیام نور

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور نحوه ثب نام طرح ضیافت دانشگاه پیام نور را اعلام کرد

 


 حجت الاسلام والمسلمین کریمی عنوان کرد با عنایت به رسالت دروس معارف در دو حوزه آموزشی، معرفتی و تربیتی و اهمیت کیفیت در ارائه این دروس ، طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در ایام فراغت تابستان و به منظور ارتقای کیفیت آموزشی دروس معارف، همراه با فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه برگزار می شود .

وی با اشاره به استقبال گسترده دانشجویان از این طرح اظهار داشت: از آنجا که دروس گروه معارف در ترم تابستان ۹۵ در قالب طرح ضیافت اندیشه ارائه می گردد و این طرح شامل برنامه های آموزشی، فرهنگی و معنوی است، بهترین فرصت برای دانشجویان است که با مراجعه به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استانها برای شرکت در این طرح ثبت نام نمایند.

کریمی با بیان ای موضوع که  امکان شرکت در این طرح به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم شده است، یادآور شد: دانشجویان برای گذراندن این دوره ها به صورت غیرحضوری می توانند به نشانی ec.nahad.ir مراجعه نمایند.

وی همچنین اظهار داشت: کلیه دفاتر نهاد در اجرای طرح ضیافت اندیشه مختار هستند و با توجه به شرایط و امکانات و صلاحدید خود می توانند این طرح را اجرا نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی در پایان با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه دانشجویان بر اساس مصوبه هیات رئیسه و بخشنامه معاونت آموزشی در تمامی استانها قابل اجراست، گفت: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفاتر نهاد دانشگاه پیام نور استان خود و یا به سایت مربوطه مراجعه نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر