چهارشنبه 30 تیر 1395 جزئیات گزینش نهایی داوطلبان دکتری پیام نور

رییس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور گفت: اسامی قبول شدگان نهایی داوطلبان مقطع دکتری به وسیله مراکز دانشگاهی اعلام می شود

 

 محمدعلی ابراهیمی رییس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اعلام نتایج آزمون دکتری این دانشگاه اظهار داشت: آزمون دکتری تخصصی به وسیله سازمان سنجش برگزار و نتایج اولیه آن به واحدهای دانشگاهی جهت انجام مصاحبه و گزینش اعلام شده است.

وی بیان کرد: تعداد داوطلبان مرحله اول بیش از ۷ هزار نفر بوده و دانشگاه پیام نور ۳ هزار نفر از این داوطلبان را جهت گزینش و مصاحبه به سازمان سنجش معرفی کرده است و مراحل مصاحبه و گزینش نهایی تا ۳۱ تیر ماه ادامه می یابد.

ابراهیمی با بیان این که داوطلبان قبول شده مرحله اول دانشجوی مشروط محسوب می شوند افزود: داوطلبان به سمت کسب حد نصاب قبولی و امضای فرم تعهدنامه در این دانشگاه به طور رسمی دانشجوی مقطع دکتری پیام نور محسوب می شوند.
رییس مرکز آزمون پیام نور همچنین یادآور شد: تا به امروز تمامی واحدهای استانی دانشگاه پیام نور کار مصاحبه و گزینش خود را به پایان رسانده و تا پایان تیرماه مرکز تهران نیز کار آزمون نهایی را به اتمام می رساند.
وی گفت: امسال برعکس سال های گذشته نتایج نهایی قبول شدگان مقطع دکتری به وسیله دانشگاه پیام نور انجام شده و دیگر مانند سال های گذشته قبول شدگان نهایی سازمان سنجش به طور مستقیم اعلام نمی کند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر