پنجشنبه 26 آذر 1394 انتخاب وزیر تعاون به عنوان پژوهشگر برتر پیام نور / نفرات برتر معرفی شدند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سومین جشنواره هفته پژوهش دانشگاه پیام نور به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه علوم انسانی انتخاب و معرفی شد

 

مراسم سومین جشنواره هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه پیام نور امروز سه شنبه همزمان با سومین روز از هفته پژوهش و فناوری کشور با حضور ریاست دانشگاه، مسئولان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارتخانه های ، صنعت و معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیات رئیسه و اعضای هیات علمی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد.
در این مراسم علی ربیعی دانشیار رشته مدیریت دانشگاه پیام نور برای دومین بار موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر شد.وی در سال ۱۳۸۹ نیز موفق به دریافت این عنوان شده بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از اعلام رای هیات داوران گفت: من از این موضوع خبر نداشتم و مطمئن باشید پارتی بازی نشده ولی ای کاش این جایزه را به من نمی دادید.
وی درعین حال تاکید کرد که به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور، ۲۹۵ امتیاز مازاد در رده شغلی خود دارد.


در این مراسم همچنین از عبدالکریم زارع دانشیار رشته شیمی و جزو یک درصد دانشمندان برتر دنیا در این رشته، براساس گزارش آی اس آی تجلیل شد.
فرهاد خداداد کاشی استاد رشته اقتصاد و مجید صفاری نیا دانشیار رشته روانشناسی به عنوان پژوهشگران برتر پیام نور در حوزه علوم انسانی و بخش علی معصومی و اسماعیل وصالی دانشیاران رشته شیمی به عنوان پژوهشگران برتر در حوزه علوم پایه معرفی شدند.
سیدسعید آیت دانشیار رشته فناوری اطلاعات نیز لوح شایسته تقدیر در حوزه فنی و مهندسی را دریافت کرد و محسن فرشادفر دانشیار رشته علوم کشاورزی به عنوان پژوهشگر شایسته تقدیر در حوزه علوم کشاورزی و محیط زیست شناخته شد.
در این مراسم همچنین از زهرا برزگر مروستی استادیار رشته معماری به عنوان پژوهشگر شایسته تقدیر در حوزه هنر و معماری قدردانی شد.
حسن علی زاده استادیار رشته زمین شناسی استان تهران به دلیل اکتشاف دو معدن به عنوان کارآفرین برتر دانشگاه پیام نور انتخاب شد و فرناز نصیرزاده دانشیار رشته مهندسی مدیریت اجرایی استان البرز نیز به دلیل انعقاد قرارداد پژوهشی به مبلغ هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، رتبه برتر در زمینه ارتباط با صنعت و جامعه را کسب کرد.
مهدی دادمهر استادیار رشته بیوتکنولوژی استان سیستان و بلوچستان نیز به دلیل طرح نانوسامانه تشخیص زود هنگام سرطان موفق به کسب مخترع و نوآور برتر شد.
علی اکبر ملکی راد استادیار رشته زیست شناسی استان مرکزی در این جشنواره به عنوان موسس برتر شرکت دانش بنیان انتخاب شد و نشریه علمی و پژوهشی رشد و توسعه اقتصادی نیز عنوان نشریه برتر را از آن خود کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر