شنبه 12 دی 1394 رییس دانشگاه پیام نور کشور در جمع خیرین دانشگاه ساز در رفسنجان خبر داد:
فلسفه ایجاد دانشگاه پیام نور برقراری عدالت آموزشی است/مجمع خیرین دانشگاه پیام نور تشکیل می شود
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، رییس دانشگاه پیام نور در جمع خیرین گفت: فلسفه راه‌اندازی دانشگاه پیام نور برقراری عدالت آموزشی و امکان ادامه تحصیل اقشار ضعیف و کم درآمد است و همچنان نیز در این راستا حرکت خواهیم کرد.
دکتر رستمی در مجمع خیرین دانشگاه ساز رفسنجان تصریح کرد: به زودی مجمع خیرین دانشگاه پیام نور راه‌اندازی خواهد شد و در این مجمع از خیرین دانشگاه ساز تقدیر و تشکر خواهد شد.
ایشان درباره میزان شهریه‌های این دانشگاه نیز گفت: با توجه به شهریه پایین این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاهها و عدم امکان افزایش شهریه باید سعی کنیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیز انجام فعالیتهای اقتصادی در قالب شرکت های دانش بنیان و فعال نمودن مراکز رشد کمبودهای مالی و بودجه ای را جبران نماییم.
دکتر رستمی ابوسعیدی با اشاره به اقدام شهرداری رفسنجان بر اخذ مالیات از دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان گفت: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است و معنی ندارد مانند دانشگاه‌های خصوصی با آن رفتار شود و نباید از این دانشگاه مالیات و عوارض گرفته شود و این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.
ریاست عالی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه رفسنجان در امور خیریه در استان و کشور برجسته است خاطر نشان کرد: در دانشگاه پیام نور خدمات ارزنده‌ای توسط خیرین انجام شده است که شایسته تقدیر و تشکر می‌باشد و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت خیرین این شهر استفاده نماییم.
در این مراسم که با حضور دکتر درینی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه پیام نور ،دکتر رشیدی نژاد رییس دانشگاه پیام نور استان، دکتر محمد رضا خانی معاون خدمات شهری شهرداری کرمان و جمعی از مسئولین برگزار گردید، از خیرین دانشگاه ساز آقایان حاج سید جلال مرتضوی، علی ابراهیمی تاج آبادی، حاج حسن حسین خلیلی، حاج سید مصطفی ترابی و نادر بازرگان تقدیر شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر