سه‌شنبه 24 فروردین 1395 آیا مراکز دانشگاه پیام نور ادغام می شود ؟

قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور درباره ادغام واحدهای کوچک و کم‌جمعیت دانشگاه با واحدهای بزرگ‌تر گفت: هنوز برنامه ای در این زمینه مصوب نشده و سیاست کلی دانشگاه افزایش تعداد دانشجویان است

 

 احمد اکبری در گفتگو با مهر با اشاره به ادغام واحدهای کوچک و کم‌جمعیت دانشگاه پیام نور با واحدهای بزرگ‌تر افزود: هنوز برنامه خاصی دراین زمینه مصوب نشده و در حال مطالعه این موضوع هستیم که بعد از جمع بندی نتیجه آن اعلام می شود.

 قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه سیاست کلی دانشگاه پیام نور افزایش تعداد دانشجویان واحدها ی این دانشگاه است، ادامه داد: این دانشگاه در ۳۱ استان حضور داشته، ۵۱۴ شعبه و ۲۰ واحد مرکزی در خارج از کشور دارد همچنین بالغ بر ۷۰۰ هزار دانشجو، ۴ هزار عضو هیات علمی و ۱۲ هزار کارمند و کارشناس دارد.

به گزارش مهر، پیش از این اعلام شده بود، به علت کم شدن جمعیت دانش‌ آموزی و به دنبال آن جمعیت دانشجویی برخی از کلاس ها در برخی از واحدهای دانشگاه پیام نور به حد نصاب نمی رسد، بنابراین موظفی عضو هیات علمی نیز پر نمی شود.

 برهمین اساس یکی از برنامه های دانشگاه تجمیع واحد ها و مراکز پیام نور است و دانشگاه برنامه دارد برخی از مراکز را تجمیع کند، همچنین عنوان شده بود، آیین‌نامه مقدماتی تجمیع واحدها و مراکز دانشگاه پیام نور در حال تدوین بوده و در دستور کار شورای دانشگاه قرار دارد

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر