سه‌شنبه 9 آذر 1395 ۸۵ درصد دانشجویان کشور شهریه پرداز هستند

رییس صندوق رفاه دانشجویی کل کشور گفت: دولت هیچ رقمی برای وام شهریه دانشجویان تخصیص نداده است درحالیکه حدود ۸۵ درصد دانشجویان کشور شهریه پرداز هستند.

 به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مرکزی، رییس صندوق رفاه دانشجویی کل کشور از دانشگاه پیام‌نور مرکز محلات بازدید و با حضور مسئولین و روسای دانشگاه‌های استان مرکزی تشکیل جلسه داد.

ذوالفقار یزدان مهر، رییس صندوق رفاه دانشجویی کل کشور در این جلسه گفت: در سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان وام شهریه در اختیار دانشگاه پیام‌نور قرار گرفت و در سال جاری نیز حدود دو میلیارد تومان برای ساماندهی فضاهای دانشجویی اختصاص یافت.

وی افزود: امسال  دولت هیچ رقمی برای وام شهریه دانشجویان تخصیص نداده است درحالیکه حدود ۸۵ درصد دانشجویان کشور شهریه پرداز هستند.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: امروز دانشجویان در کشور بدون پناه هستند و باید حمایت بیشتری از این قشر صورت پذیرد.

وی خواستار کمک صندوق رفاه دانشجویی کشور در زمینه ارزاق و وام دانشجویی و صندوق خیریه دانشگاه پیام نور شد و تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد تا حمایت همه جانبه از صندوق رفاه دانشجویان انجام دهد تا خدمات بیشتری به دانشجویان صورت پذیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه روسای دانشگاه‌های شهرستان محلات و دانشگاه‌های اراک نیز حضور داشتند و مسایل و مشکلات  مراکز دانشگاهی خود را بیان کردند

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر