سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ششمین جشنواره نشریات دانشجویی پیام نور استان مرکزی

ششمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور استان مرکزی در سال ۹۴ به میزبانی پیام نور تفرش با حضور ۹ مرکز و واحد استان و با شرکت ۲۹ نشریه در ۶ بخش برگزار شد.

 

 رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره افزود: آثار این جشنواره در دو محور اصلی نشریات برتر شامل؛ نشریات برتر علمی تخصصی و فرهنگی اجتماعی و محور آثار برتر شامل؛ مصاحبه، خبرنویسی، گزارش‌نویسی، طراحی و صفحه‌آرایی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

دکتر هادی غفاری گفت: همچنین کارگاه‌های آموزشی نشریات دانشجویی با هماهنگی استان چهارمحال و بختیاری به عنوان دبیرخانه کارگاه‌های نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور با حضور ۷۵ دانشجوی شرکت‌کننده و جمعی از مدیران فرهنگی مراکز و واحدها با دو موضوع اصلی تنظیم خبر و مصاحبه حرفه‌ای و صفحه آرایی حرفه‌ای هر کدام به مدت شش ساعت برگزار شد. برگزاری کارگاه جنبی با موضوع آموزش سامانه نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور هم از دیگر برنامه‌های آموزشی بود.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، دانشجویان و مدیران فرهنگی مراکز و واحدها آغاز شد و در پایان مراسم نیز از مدیران مسئول نشریات برگزیده و صاحبان اثر حائز رتبه اول تا سوم در شش بخش با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تقدیر شد.

 تندیس جشنواره نیز به مدیران فرهنگی مراکز و واحدهای شرکت کننده در جشنواره اهدا شد

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر