سه‌شنبه 24 فروردین 1395 زمان برگزاری مسابقات قرآن دانشجویان پیام نور خوزستان اعلام شد

مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور خوزستان در دو روز ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

 

 مهدی یگانه‌زاده  سرپرست مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان این دانشگاه در دهه نخست اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۹۳ دانشجوی دختر و پسر در این مسابقات حضور خواهند داشت، گفت: مسابقات دانشجویان دختر دوشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه و رقابت‌های قرآنی دانشجویان پسر سه‌شنبه ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

یگانه‌زاده با اشاره به اینکه مرحله دانشگاهی این مسابقات با حضور ۲۲۰ دانشجو در ۱۸ مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور خوزستان برگزار شد، گفت: این دانشجویان در رشته‌های بخش شفاهی شامل قرائت به روش تحقیق، قرائت به روش ترتیل، حفظ ۵ جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۲۰، حفظ کل، دعا و مناجات خوانی، اذان، آیین سخنوری و تواشیح حضور خواهند داشت.

سرپرست مدیریت فرهنگی دانشگاه پیام نور خوزستان با اشاره به اینکه جشنواره قرآن دانشجویان این دانشگاه با حضور ۵۶ خانم و ۳۷ آقا همراه بود، گفتک مسابقات قرآنی در مرحله استانی به میزبانی واحد استانی در اهواز برگزار می‌شود

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر