سه‌شنبه 26 بهمن 1395 هیات علمی پیام نور حق ادامه تحصیل در دانشگاه های دیگر را ندارند

معاون اداری و مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور نمی‌توانند همزمان در دو دانشگاه مشغول به کار باشند، حتی حق ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دیگر را نیز ندارند.

 فیصل حسنی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور نسبت به گذشته جایگاه و ثبات مدیریتی و درآمدی خودش را پیدا کرده است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات دانشگاه پیام نور، وضعیت استخدامی و پیمانی مشروط بوده که سعی شد عنوان پیمانی مشروط از احکام اداری حذف شده و به پیمانی تبدیل شود.

معاون اداری و مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور نمی‌توانند همزمان در دو دانشگاه مشغول به کار باشند و حتی حق ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دیگر را ندارند و این موضوع فقط با هماهنگی دانشگاه پیام نور امکان پذیر است.

وی با تاکید بر ساماندهی نیروهای دانشگاه پیام نور، گفت: در حال حاضر دانشگاه‌های پیام نور کشور شش هزار کارمند قراردادی و هزار و ۶۰۰ کارمند شرکتی دارد که پیش‌بینی می‌شود، همه کارمندان شرکتی وارد سیستم قراردادی شده و بحث سیستم شرکتی بسته شود.

وی تصریح کرد: در خصوص تبدیل وضعیت پرسنل اداری و علمی و بازنگری در چارت سازمانی برای تبدیل وضعیت و ارتقای آنها تلاش هایی صورت گرفته است.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: تلاش بر این است تا دانشگاه‌های مراکز استان از نظر آموزشی و اداری به بهترین شکل ممکن، اداره و یک چارت کامل را تشکیل دهند و همه برنامه‌های آموزشی و مدیریتی در مراکز استان بیشتر تقویت شوند.

وی گفت: سیاست دانشگاه پیام نور، کیفی سازی آموزش، کاهش هزینه‌های جاری، ساماندهی وضعیت استخدامی نیروی انسانی دانشگاه و جلوگیری از ریزش دانشجو است

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر