سه‌شنبه 24 آذر 1394 17درصد کل دانشجویان استان مرکزی در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: بیش از ۱۷ درصد کل دانشجویان استان در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند

 
هادی غفاری صبح امروز در جلسه شورای راهبردی زنان و دفاع مقدس که در سالن جلسات دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان مرکزی با ۱۳ مرکز و واحد دانشگاهی در شهرهای مختلف استان و با برخورداری از حدود ۲۰ هزار دانشجو در گروه‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی و علوم کشاورزی و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد یکی از قطب‌های برجسته آموزش عالی در سطح استان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۷ درصد کل دانشجویان استان در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی به افتخارات دانشگاه پیام نور استان مرکزی اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور دارای گواهینامه بین‌المللی ISO9001-2008 (سیستم مدیریت کیفیت) برای تمام مراکز و واحدها و ستاد استان در سطح کشور از سال ۱۳۹۲ تاکنون بوده و کسب عنوان مجله برتر علمی پژوهشی گروه علوم انسانی کشور توسط فصلنامه پژوهش‌‌های رشد و توسعه اقتصادی دانشگاه پیام نور استان مرکزی در سال ۹۳ و اخذ تقدیرنامه از وزیر علوم و کسب رتبه‌های برتر در زمینه‌های علمی و فرهنگی از افتخارات این دانشگاه به شمار می‌رود.

غفاری توسعه تحصیلات تکمیلی، آموزش الکترونیکی و مجازی و ایجاد پژوهشکده علوم محیطی را از برنامه‌های آتی این دانشگاه برشمرد.

وی در ادامه ایجاد شورای راهبردی زنان و دفاع مقدس را به فال نیک گرفت و گفت: جامعه ما امروز بیش از گذشته به ایجاد تفکر بسیجی و تفکر دفاع مقدس نیازمند است، نقش بانوان و زنان در دفاع مقدس بی‌بدیل است و کمتر از نقش مردان نبوده و نیست.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی تاکید کرد: اقداماتی که توسط این شورا در حوزه زنان و دفاع مقدس صورت خواهد گرفت می‌تواند در مقابله با شبیخون فرهنگی موثر و نقش بسزایی داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج زنان در سپاه نیز گفت: نقش زنان از قیام خرداد ۴۲ تا پیروزی انقلاب، نقش زنان در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، تأثیرات جنگی بر زنان و کودکان در دفاع مقدس، زنان و انقلاب اسلامی و… از جمله مسائلی است که در شورای راهبردی زنان و دفاع مقدس مد نظر قرار دارد.

اعظم محمدی افزود: باید به گونه‌ای عمل کنیم که آیندگان بتوانند از گذشتگان الگوبرداری کرده و با معرفی الگو و اسوه‌های جنگ، فرهنگ جهاد و شهادت را به بهترین شکل برای آیندگان بازگو کنیم

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر