جمعه 2 مهر 1395 پیام سرپرست دانشگاه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید
سرپرست دانشگاه پیام نور تفرش به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید :

ایمان به حقانیت انقلاب اسلامی بزرگترین سرمایه نظام است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،مهرداد بیات بابلقانی سرپرست دانشگاه پیام نور تفرش با ارسال پیامی هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی راتبریک گفت.
در این پیام آمده است:
                        بسم الله الرحمن الرحیم

                          به نام خداوند جان و خرد                               کزین برتر اندیشه بر نگذرد
 
بدینوسیله آغاز ماه مهر و بهار علم و دانش را حضور دانشگاهیان پیام نور، اساتید گرانقدر و دانشجویان گرامی بویژه به دانشجویانی که به تازگی به جمع  بزرگ خانواده دانشگاهی پیام نور پیوسته اند تبریک عرض می نمایم.
 
هم مناسبتی این آغاز با شروع هفته دفاع مقدس دلیل و فرصت ارزشمندی برای تلاش در توکل به خدا، اعتماد به خود، تقویت اراده، سخت کوشی، خلوص نیت و تلاش برای تحقق شعار اندیشمندانه «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» مقام معظم رهبری است.
همچنان که معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران،حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: "ما در این جنگ،‌ اُبهت دو قدرت شرق و غرب را شکستیم."؛ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان ایران به حقانیت انقلاب اسلامی و موج عظیم مردمی که در قالب «بسیج» برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران طی 8 سال دائماً حضور خود را در جبهه حفظ کردند، بزرگترین سرمایه انقلاب و نظام بود و مهمترین نقش را در مقابله با رژیم بعث عراق و حامیانش بر عهده داشت.
امروز تحصیل در مقاطع مختلف آموزش عالی و برخورداری از تفکرات عالی ومتعالی تر از گذشته ، همانند برداشت اسلحه  توسط دانشگاهیان دوران دفاع مقدس در مبارزه حق علیه باطل است،کما اینکه رسالت دانشگاهیان امروز هوشیاری در خلق فرصت برای اعتلای ایران و سربلندی ایران است.

با گرامیداشت این دومناسبت ارزشمند،یاد و خاطره رشادتها و از خودگذشتگی های رزمندگان ، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.
مهرداد بیات بابلقانی
سرپرست دانشگاه پیام نور تفرش
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر