دوشنبه 14 دی 1394 نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد

 ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نتایج قرعه کشی چهاردهمین دوره اعزام عتبات دانشگاهیان را اعلام کرد

 

 ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نتایج قرعه کشی چهاردهمین دوره اعزام عتبات دانشگاهیان را اعلام کرد. در این دوره از ثبت نام ۵۰۸۳۵ نفر از دانشگاهیان برای حضور در این سفر مقدس ثبت نام کردند. از این تعداد ۱۰۴۶۷ پسر مجرد، ۶۸۶۶ دختر مجرد، ۲۶۲۲۴ دانشجوی متاهل، ۴۲۱۱ کارمند دانشگاه و ۳۰۶۷ استاد دانشگاه در این دوره ثبت نام کردند.


در این دوره ظرفیت اعزام ۱۱۵۰۰ نفر در قالب ۲۷۸ کاروان فراهم شده است. اعزام‌ها از ۵ بهمن آغاز می‌شود و تا آخر فروردین ادامه خواهد داشت. هزینه سفر زمینی حدود ۹۷۰هزار تومان و هزینه سفر هوایی حدود یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان است. برای کاروان دختران مجرد فقط اعزام هوایی پیش بینی شده است.

با توجه به ثبت نام چند برابر ظرفیت در کاروان های مختلف، پذیرفته شدگان به دو صورت اصلی و ذخیره اعلام خواهند شد که در سامانه ثبت نام عتبات دانشگاهیان قابل مشاهده بوده و همچنین به پذیرفته شدگان به صورت پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ پذیرفته شدگان می بایست هرچه سریعتر مدارک خواسته شده را آماده کرده و به شوراهای استانی و دانشگاه های خود تحویل نمایند که مفصلا پس از قرعه کشی اعلام خواهد شد.

آن دسته از متقاضیانی که نامشان در فهرست پذیرفته شدگان نیست می توانند با پیگیری مسابقات و برنامه های مختلف ستاد در کانال تلگرامی لبیک، و همچنین شرکت در مسابقاتی که جوایز ویژه ای همچون سهمیه عتبات دانشگاهیان در کاروان های خاص دارد؛ ارتباط خود را با ستاد حفظ نمایند.

 برای مشاهده نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان کلیک کنید

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر