پنجشنبه 30 مهر 1394 بخشنامه تغییر شیوه آموزشی در پیام نور

 

دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می توانند از آموزش محور به پژوهش محور تغییر شیوه آموزشی بدهند

 

 دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور باتوجه به بخشنامه ۵۷۳۴۱ / ۳ / د میتوانند از شیوه آموزش محور به شیوه پژوهش محور تغییر شیوه آموزشی بدهند در این بخشنامه آمده است که :

با عنایت به درخواست تعدادی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده شیوه آموزشی که متقاضی تغییر شیوه به آموزشی – پژوهشی می باشند به اطلاع می رساند تغییر شیوه با رعایت موارد ذیل امکان پذیر می باشد:
۱.دانشجو باید تقاضای کتبی مبنی بر تغییر شیوه را شخصا به اداره آموزش مرکز ارائه نماید تا مطابق مقررات بررسی گردد.
۲.دانشجو سنوات مجاز ( حداقل یک نیمسال ) برای اخذ پایان نامه را فرصت داشته باشد.
۳. موافقت رییس مرکز /واحد مبنی بر بلامانع بودن تغییر شیوه (با توجه به تعداد دانشجو و استاد راهنما)
۴.دانشجو فقط یکبار در طول تحصیل حق تغییر شیوه را دارد.
شایان ذکر است پس از کسب شرایط کاربر خدمات آموزشی استان می تواند نسبت به تغییر شیوه در قالب تقویم آموزشی اقدام نماید .
تذکر ۱: دانشجویانی که قصد تغییر شیوه را دارند حتما باید یک ماه قبل از شروع انتخاب واحد ترم بعدی نسبت به تکمیل درخواست مذکور و سپری کردن کلیه مراحل اداری اقدام نمایند در غیراینصورت به تقاضاهای بعد از موعد مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد . ( متقاضیان ترم بعدی اردیبهشت ماه به کارشناس رشته مراجعه نمایند )
تذکر ۲: بخشنامه مذکور شامل حال دانشجویان دوره الکترونیکی نخواهد بود چون این گروه از دانشجویان شیوه آموزشی دارند .
تذکر۳: با اعلام شرایط فوق و احزار شرایط ذکر شده برای هر دانشجو : هر دانشجو می تواند از آموزش محور به پژوهش محور و از پژوهش محور به آموزش محور تغییر شیوه دهد ( البته با داشتن شرایط ذکر شده )
پیش از این دانشجویان می توانستند قبل از انتخاب واحد ترم بعدی در صورت احراز شرایط تغییر شیوه توسط کارشناس رشته با تکمیل فرم درخواست نسبت به تغییر از شیوه آموزشی پژوهشی به شیوه آموزش محور اقدام کنند نکته : (دانشجویانیکه شیوه پژوهش محور بوده و واحد پایان نامه داشتند و پروپوزال آنان در شورای پژوهشی گروه مربوطه به تصویب رسیده بود نمی توانند تغییر شیوه دهند)
آموزش پژوهشی (پژوهش محور) : کارشناسی ارشد با پایان نامه
آموزش محور : کارشناسی ارشد بدون پایان نامه

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر