پنجشنبه 19 فروردین 1395 زمان ثبت نام دور جدید اعزام عتبات دانشجویی اعلام شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی با اشاره به ثبت نام‌های دوره جدید عتبات گفت: به احتمال زیاد از ابتدای ماه رمضان ثبت نام‌ها انجام می‌شود.

 


سید محمد رضا حجت الاسلام فقیهی، در خصوص آخرین وضعیت اعزام کاروان‌های دانشجویی به عتبات گفت: تا امروز حدود ۵۰ کاروان دانشجویی به عتبات اعزام شدند.

وی افزود: اعزام‌ها تا دوم اردیبهشت ادامه دارد و تا به حال نیز حدود ده هزار دانشجو به این سفر اعزام شدند.

رئیس ستاد عمره و عتبات  دانشجویی گفت: ۴۳ کاروان دیگر تا پایان این دوره اعزام می‌شوند. در مجموع ۱۱ هزار و ۷۰۰ دانشگاهی راهی عتبات خواهند شد. روزانه حدود سه کاروان اعزام شده‌اند که بیشتر دانشجویان به صورت کاروان‌های هوایی اعزام شده اند.

وی در خصوص ثبت نام‌های دوره جدید گفت: فراخوان ثبت نام‌ها پس از پایان این دوره اعلام خواهد شد و به احتمال زیاد از ابتدای ماه رمضان ثبت نام‌ها انجام می‌شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات  دانشجویی با اشاره به افزایش ظرفیت‌ها در دوره جدید گفت: پس از ثبت نام و با بررسی متقاضیان در صورت نیاز درخواست افزایش اعزام را از سازمان حج و زیارت خواهیم داشت.

فقیهی یادآور شد: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی برای دانشجویان ایجاد نشد و سفرها تاکنون به خوبی برگزار شده است و تعدادی از کاروان‌ها به سامرا نیز اعزام شده‌اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی هم چنین از اعزام ۲۶ کاروان دختر دانشجویان مجرد خبر داد و گفت: این کاروان‌ها برای اولین بار اعزام شده‌اند و دور بعد در صورت نیاز تعداد کاروان‌های آنها افزایش خواهد یافت

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر